პროექტის სახელწოდება  ‘’ჩვენ ვირჩევთ პროფესიას’’


პროექტის ხელმძღვანელი .მეშვიდე   კლასის ხელმძღვანელი:  აზა თხილაიშვილი
პროექტში მონაწილენი   მე 7 კლასის მოსწავლეები, მშობლები, მასწავლებლები, უბნის ექიმი, სკოლის ადმინისტრაცია.
პროექტის დასაწყისი და დასასრული   
სსსმ მოსწავლე: არ არის სსსმ მოსწავლე
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები:
პროექტის მიზანი;  მოსწავლეებმა მოიძიონ სხვადასხვა პროფესიების შესახებ დაზუსტებული ინფორმაცია და გამოკითხვის შედეგების გათვალისწინებით, გააკეთონ დასკვნები. გაუზიარონ ინფორმაცია როგორც თანატოლებს

ისე ფართო საზოგადოებას

ფოტო მასალა
















პროექტის მიზანი;  მოსწავლეებმა მოიძიონ სხვადასხვა პროფესიების შესახებ დაზუსტებული ინფორმაცია და გამოკითხვის შედეგების გათვალისწინებით, გააკეთონ დასკვნები. გაუზიარონ ინფორმაცია როგორც თანატოლებს
ისე ფართო საზოგადოებას

პრობლემების ანალიზი;   ყველა პროფესიას თავისებური ხიბლი აქვს, მოზარდი თავიდანვე ისახავენ მიზნად თუ რომელ პროფესიას უნდა დაეუფლონ. იმისთვის რომ მოზარდებს ქონდეთ თავისუფალი არჩევანის საშუალება და უფრო ახლოს გაეცნონ ამა თუ იმ პროფესიის ადამიანების საქმიანობას.პროექტის განხორციელების შემთხვევაში ამაღლდება სამოქალაქო ცნობიერება მოსწავლეებში, ეტაპობრივად შეხვდებიან სხვადასხვა პროფესიების  წარმომადგენლებს  და მათთვის საინტერესო თემებზე დისკუსიებს გამართავენ.

ამოცანები და განხორციელების გზები;  . პროექტის დეტალურად გაცნობა მოსწავლეებისთვის, ფუნქციების განაწილება. მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლების მიზნით ტრენინგი თემაზე: „ ჩვენ ვირჩევთ პროფესიას“ ტრენინგს ესწრებოდა[მშობლები,  სოფლის ექიმი სკოლის ადმინისტრაცია ] სტუმრობა  ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემიაში ,პროექტის ამსახველი ფოტოების და პრეზენტაციიის  მომზადება, მოსწავლეები ეტაპობრივად შეხვდებიან სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლებს და შეხვედრებ  გამართვა  მათთვის საინტერესო თემებზე დისკუსიის რეჟიმში.

მოსალოდნელი შედეგი: პროექტის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები მიიღებენ მეტ ინფორმაციას  პროფესიების  შესახებ  პროექტი ხელს შეუწყობს ისეთი უნარების განვითარებას, როგორიცაა ინფორმაციის მოპოვებისა და  თვალსაჩინოებების გამოყენებისა და შექმნის, კვლევის, ანალიზის, მსჯელობის, პრეზენტაციის, თანამშრომლობის უნარების განვითარებას.

 რესურსები,    პროექტორი  კომპიუტერი მარკერები თაბახის ფურცლების ადამიანური რესურსები.

ხელისშემშლელი ფაქტორები

პროექტის მიმდინარეობის აღწერა მოსწავლეებში ფუნქციების განაწილება,  მოსწავლეები აკეთებენ გამოკითხვას სხვადასხვა პროფესიების შესახებ, ტრენინგის ჩატარება ჩვენ ვირჩევთ პროფესიას  დაგეგმილ გაკვეთილზე ხდება დავალებების პრეზენტაცია და იგეგმება სტუმრობა ბათუმის  სახელმწიფო საზღვაო აკადემიაში, რის შემდეგ დაგეგმილ გაკვეთილზე ხდება პრეზენტაცია.

პროექტის მონიტორინგი/ შეფასება
პროექტის მონიტორინგი/შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი


პროექტის შინაარსობრივი მხარე: რა და როგორ გადავწყვიტეთ?
მეორე შუალედური მონიტორინგი


ურთიერთთანამშრომლობის პროცესი
საბოლოო შეფასება


არსებული პრობლემები

შეფასება და თვითშეფასება:  მოვახდინე ჩემი და კლასის მიერ დაგეგმილი მიზნების მიღწევა, პროექტის განხორციელებას შედეგი მოჰყვა: მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია სხვადასხვა პროფესიებზე , ფლიფჩარტების დახმარებით გააკეთეს პრეზენტაცია ,მოძიებული მასალით გააკეტეს პრეზენტაცია  შეხვდნენ სოფელში არსებული სხვადასხვა პროფესიების ადამიანებს და ჩაატარეს ტრენინგი, ესტუმრენ   ბათუმის საზღვაო აკადემიას ,სადაც მოხდა ჩვენი მოსწავლეების  და სასწავლებლის პედაგოგებთან შეხვედრა ,ინვენტარის დათვალიერება. მონაწილეობა წვრთნაში, მოსწავლეებმა ნათლდ დაინახეს ამ პროფესიის დადებითი  მხარეები.
 პროექტი მდგრადია რადგან იგი არსებობას გააგრძელებს დამთავრების შემდეგაც .პროექტი გაგრძელდება რადგან მოსწავლეებს აქვს სურვილი გაეცნონ და შეხვდნენ სხვა პროფესიების ადამიანებს და მათ საქმიანობებს ამის შემდეგ მოსწავლეს გაუჩნდება პროფესიის თავისუფალი არჩევის უფლება.




პროექტის შეფასება:
N
შეფასების კრიტერიუმები
    3
    2
    1
1
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფებში



2
იყვნენ თუ არა მოსწავლენი მოტივირებულნი



3
შეასრულეს თუ არა დაკისრებული დავალებები



4
ჰქონდათ თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი



5
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მონაწილენი



6
იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მოსწავლეების აკადემიურ მოსწრებაზე



7
ახერხებდნენ თუ არა ჯგუფის წევრები დროის ლიმიტის დაცვას



8
გავედით თუ არა პროექტის შედეგზე




Комментарии